خرید جم براول استارز

Buy Clash Royale Gem
/5

توضیحات محصول

  • خرید مستقیم و قانونی از گوگل پلی
  • زمان شارژ جم 0 الی 30 دقیقه پس از ثبت سفارش
  • تضمین پایین ترین قیمت در بازار
  • امکان کنسل کردن سفارش و بازگشت وجه
  • هنگام انجام سفارش وارد اکانت خود نشوید.
  • ارسال پیامک بعد از تکمیل سفارش
تومان
99,900 تومان4,999,900 تومان
تومان
23%
 تومان

توضیحات

خرید جم براول استارز

براول استارز یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فانتزی است که در آن آدمک‌های کوچک به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. برای استفاده از بعضی از قابلیت‌های این بازی، باید نسبت به خرید جم براول استارز اقدام کرد. امکانات پریمیومی که برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند به‌قدری جذاب هستند که می‌توانند تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای پلیر رقم بزنند. باتوجه‌به این‌که خرید هر کدام از محصولات مرتبط با گیمینگ نیازمند آشنایی کامل با ویژگی‌ها و کاربردهای محصول است، بهتر است تا قبل از نهایی‌کردن سفارش، نکاتی که در ادامه عنوان می‌شوند را درنظر داشته باشید.

خرید جم براول استارز

خرید جم براول استارز چه کاربردی دارد؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ داد، این است که با خرید جم‌های این بازی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ در بازی براول استارز، کاراکترهای متفاوتی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای توانایی‌های به‌خصوصی هستند. کاربر می‌تواند برای ورود به ایونت‌های مختلف، از این کاراکترها استفاده کرده و برای رسیدن به هدفی که در ایونت مشخص شده‌است به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد. کاراکترهای براول استارز قابلیت ارتقا دارند و با استفاده از امتیازاتی که در طول ایونت کسب شده‌اند، می‌توان توانایی‌های آن‌ها را افزایش داد تا در چالش‌های مختلف موفق‌تر از سایر بازیکنان عمل کرد.

خرید جم براول استارز سبب می‌شود تا فرآیند آپگرید بازیکنان تسریع شده و همچنین به قابلیت‌هایی که فقط توسط جم‌ها قابل خریداری هستند نیز دست پیدا کرد. به‌طورکلی، با خرید جم‌های براول استارز می‌توان موارد زیر را در بازی تهیه کرد و به آپگرید یا فعال‌سازی هر کدام از بخش‌های بازی مشغول شد:

  • اسکین‌
  • باکس‌
  • بیگ‌باکس‌
  • مگاباکس‌
  • بلیط‌
  • سکه‌

پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید تجربه بهتری از بازی براول استارز را برای خود رقم بزنید، به‌هیچ‌عنوان خرید جم‌های این بازی را فراموش نکنید.

خرید جم براول استارز ارزان

باتوجه‌به این‌که امکان خرید مستقیم از استور اغلب بازی‌های خارجی برای ایرانیان وجود ندارد، باید از وب‌سایت‌های واسطه استفاده کرد. این وب‌سایت‌ها معمولا مبلغ مشخصی را به‌عنوان دستمزد در نظر گرفته و به‌همین‌دلیل قیمت‌هایی که معمولا برای تهیه آیتم‌های یکسان ارائه می‌دهند با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما نیز به‌دنبال خرید جم براول استارز ارزان هستید و می‌خواهید هزینه کمی را پرداخت کنید، به‌هیچ‌عنوان ایرانی جم را از دست ندهید.

ایرانی جم به‌عنوان یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروش جم براول استارز، مفتخر است که بهترین و خوش‌قیمت‌ترین خدمات را به کاربران خود ارائه داده و این امکان را برای تمامی آن‌ها به‌وجود آورد که با بهره‌گیری از قابلیت‌های پریمیوم بازی‌ها، تجربه بهتری را از گیمینگ برای خود رقم بزنند.

خرید جم براول استارز ارزان

خرید جم براول استارز رایگان

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر یک از پلیرهای براول استارز ایجاد شود، این است که آیا امکان خرید جم براول استارز رایگان وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که هیچ روشی برای تهیه جم به‌صورت رایگان وجود نداشته و تمامی تبلیغاتی که در این حوزه مطرح می‌شوند، راهی برای انجام کلاهبرداری هستند. افرادی که مدعی هستند می‌توان جم رایگان به اکانت اضافه کرد، بعد از دریافت اطلاعات کاربری اکانت، آن‌ها را تغییر داده و حساب را از دسترس صاحب اصلی خارج می‌کنند. بهتر است که به‌هیچ‌عنوان اطلاعات حساس اکانت خود را در اختیار هیچکس به‌جز سایت‌های رسمی و دارای مجوز فروش قرار ندهید.

روش خرید براول استارز

خوشبختانه، برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر که به اطلاعات زیادی از حساب کاربری برای خرید نیاز دارند، خرید جم براول استارز فقط با آیدی سوپرسل امکان‌پذیر است. طبق مراحلی که در ادامه عنوان می‌شوند، می‌توان از وب‌سایت ایرانی جم هر کدام از بسته‌های جم براول استارز را خریداری کرد.

ثبت آیدی سوپرسل

ایرانی جم برای این‌که بتواند سفارش خرید جم‌های براول استارز را به‌انجام برساند، به آیدی اکانت سوپرسل خریدار نیاز دارد. سوپرسل درواقع نام شرکت سازنده این بازی است و برای این‌که از آیدی آن مطلع شد، باید وارد بخش تنظیمات بازی شد و در کنار عکس پروفایل، آیدی را مشاهده کرد. با یک کلیک ساده روی آیدی، متن آن کپی می‌شود.

پرداخت نهایی و دریافت جم‌ها

خوشبختانه، خرید جم براول استارز به‌هیچ‌عنوان طول نکشیده و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان آن را دریافت کرد. بعد از این‌که آیدی سوپرسل در فرم خرید ثبت شد، یک درگاه پرداخت ایجاد شده و چند دقیقه بعد از انجام تسویه حساب، جم‌ها به حساب کاربری براول استارز اضافه می‌شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که بعد از اضافه‌شدن جم‌ها به یک آیدی مشخص، امکان پس‌گرفتن آن‌ها وجود ندارد؛ به‌همین‌خاطر، بهتر است تا همیشه هنگام واردکردن آیدی سوپرسل، نهایت دقت را به‌کار گرفت.

 

مزایای خرید جم‌های براول استارز از ایرانی جم

به‌غیر از مزایای مالی (پایین‌ترین قیمت بازار و اعمال تخفیف‌های مختلف)، خرید جم براول استارز از ایرانی جم مزایای دیگری را نیز در پی خواهد داشت. درمورد این مزایا در ادامه خواهیم گفت.

تحویل فوری

نه‌تنها درمورد خرید براول استارز، بلکه درمورد خرید آیتم‌های پریمیوم بازی‌های دیگر نیز وب‌سایت ایرانی جم یکی از سریع‌ترین‌ها است. بلافاصله بعد از ثبت سفارش، اعضای تیم ایرانی جم نسبت به انجام آن اقدام کرده و نیازی نیست که نگران مسائلی همچون دیر انجام‌شدن سفارش بود.

تنوع بالا

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که خرید از ایرانی جم به‌همراه دارد، تنوع بالای محصولات آن است. نه‌تنها برای خرید جم براول استارز، بلکه برای آیتم‌های سایر بازی‌ها نیز ایرانی جم بسته‌های متنوعی را در نظر گرفته و هر یک از کاربران بسته‌ به نیاز خود، می‌توانند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند. البته این‌که چه آپشن‌هایی در ایرانی جم موجود باشند، به استور بازی اصلی نیز مرتبط است.

پشتیبانی دائمی

تیم پشتیبانی ایرانی جم به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته از کاربران این وب‌سایت پشتیبانی می‌کند. خریداران می‌توانند درصورت بروز هرگونه مشکل، با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و حل‌وفصل آن را به اعضای این تیم بسپارند.

خرید امن

خرید جم براول استارز در ایرانی جم فقط با آیدی سوپرسل انجام می‌شود و هیچ‌کدام از اطلاعات محرمانه اکانت موردنیاز نیستند. این امر سبب می‌شود که امنیت خرید بسیار بالا بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای اکانت سوپرسل ایجاد نشود. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای بعضی از بازی‌ها، نیازمند اطلاعات جزیی نیز بوده که ایرانی جم با بهره‌گیری از بهترین تکنیک‌ها، از این اطلاعات حفاظت و از نشر آن‌ها جلوگیری می‌کند.

اعتبار بالا

یکی از بهترین ویژگی‌های ایرانی جم، اعتبار بالای آن است. ایرانی جم علاوه‌بر این‌که دارای نماد اعتماد الکترونیک است، در مرکز ساماندهی کسب‌وکارهای الکترونیکی نیز به‌ثبت رسیده و می‌توان خریدی مطمئن را از آن تجربه کرد؛ همچنین، تمامی پرداخت‌ها نیز با استفاده از درگاه زرین‌پال انجام می‌شوند تا هیچ‌گونه مشکلی فرآیند پرداخت را دچار اختلال نکند.

نکته دیگری که درمورد ایرانی جم وجود دارد، این است که هیچ‌کدام از آیتم‌هایی که در این وب‌سایت به‌فروش می‌رسند ازطریق باگ‌های بازی تهیه نشده و تمامی آن‌ها کاملا اورجینال هستند. اورجینال‌بودن آیتم‌ها و تهیه آن‌ها از گوگل‌پلی یا سایت سازنده بازی، در حفظ سلامت اکانت تاثیر بالایی دارد.

 

جمع‌بندی؛ آیا جم براول استارز ارزش خرید دارد؟

باتوجه‌به مطالبی که گفته شد، خرید جم براول استارز باعث پیشرفت سریع بازی و همچنین برخورداری از قابلیت‌های پریمیوم می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که خرید جم‌های براول استارز نه‌تنها تجربه بهتری از بازی را ایجاد خواهد کرد، بلکه سبب می‌شود تا ارزش اکانت نیز افزایش پیدا کند. امروزه اکانت‌های مختلف این بازی خرید و فروش می‌شوند و به‌همین‌خاطر می‌توان خرید جم و بهبود آن‌ها را نوعی سرمایه‌گذاری دانست. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز قصد خرید جم براول استارز را دارید، ازطریق همین صفحه نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کند.

 

توضیحات تکمیلی

مقدار

30 جم براول استارز, 80 جم براول استارز, 170 جم براول استارز, 360 جم براول استارز, 950 جم براول استارز, 2000 جم براول استارز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید جم براول استارز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *